Zulal55- 20 lik dişlerimi çektirmek için doktora gideceğim ama sonrasında bebeğimi emzirebilir miyim daha önce diş cektiren anneler varsa yardımcı olur mu bebeğim 6 aylık
esin17 Zulal55- benim bebeğim 3 aylıktı yirmilik dişimi cektirdigimde iki saat sonra emzirebilirsin demişti öyle yaptım birşey de olmadı. Sağlıklı günler dilerim. Geçmiş olsun
Yeniannee_ Zulal55- bende çektirdim kana karıştığı için 2 sağım yap at dedi doktorum sonrasında antibiyotik de kullanılıyor onu da sorun doktorunuza ben yaklaşık 8-10 saat emzirmedim
Evremyvzslm Zulal55- benim bebek 47 günlük anesteziyoloji geçmesini bile beklemedim yine de doktora danış benimki sorun yok dedi
Ronesans Zulal55- 6 gunlukken çektirdim 20 lik dişimi. 1 saat sonra eve gelince ilk sütünü sağ at sonra emzirebilirsin demişti doktor öyle yapmıştım.