Bebeğim 8.5 aylık bağırsak enfeksiyonu geçiriyor ne yiyorsa hepsini geri çıkarıyor üstüne ishal oldu kaç defa doktora götürdüm serum takip gönderiyorlar bu hastalığın kendiliğinden geçmesi lazımmış ama beslenemediği için ilaç da veremiyorum kusuyor nolur birşey söyleyin yardım edin ilk çocuğum çaresiz besleyip kusmasını bekliyorum 3 gündür böyle bu arada