7 ay 17 günlüğüz 1 bucuk aydır ek gıda denemesindeyiZ daha birşeyi normal yediğini görmedim toplasan 1 tatlı kaşıgı yediremiyorum ne versem öğürüyo doktor blendr vurma dedi vurmuyorum agzına giren her pütürlü seye öğürdü öeyve sever dedim tatlı meyveyede aynı ne yapıcam bilemiyorum ne zaman geçer bu öğürme sanki hiç yiyemeyecek gibi bunaldım var mı önerisi olan bilgisi deneyimi olan ?