2 haftadır yaparken zorlamıyor hastaneye götürdüm zeytinyağı denedim karnını ovdum kayısı herşeyi deniyorum yok yumuşuyor ama hala yaparken ağlıyor yanı ne yapsam bilmiyorum gerçekten doktor şurup yazdı onu da kimse önermese de doktor yazdı içirdim 4 gün daha da vermek istemiyorum ne yapmalıyım bu kadar uzun süre kabızlık çeken bebek oldu mu sizin yada etrafınızda çok endişe ediyorum ya 9aylık bebeğim bu arada ek Gıda hiç bir şey yemiyor hep mama arada zorla yoğurt veriyorum o kadar meyve tattırıyorum filan ameliyat olmuştu ondan sonra hiç yemedı bir şey ağzını mühürlüyor 🥺🤲🏻