Bende çok değiştirdim iki tane de baya kaldım aptamilden sonra sma geçtim şuan sma devam ediyorum hatta bu aralar yine değiştirmeyi düşünüyorum doktor tam tersine iyi olur dedi çocuğun damağı tek bir şeyde kalmaz demişti ek gıda ve mama olarak devam ediyoruz yani sakıncası yok aksine iyi damak tadına her mamayı tattırıyorsunuz