1 aydır böyle geçer diye bekledim belki süt izidie diye ama değil. Pamukçul oldu kızım. Sodayla bi bez yardımıyla dün temizlemeye başladım. Etkisi olucal mı bakalım. Gelecek kontorlde doktora danışacağım ama o süre zarflnda sizin nasıl geçirme teknikleriniz var dinlemek fikir almak istiyorum.