Benim oğlum da 9.ayda öyleydi bir ay kadar sanırım sonra ayağının birini sürükleyerek emeklemeye başladı komando gibi çok korkttum bi sorun mu var diye iki hafta sonra pıtı pıtı gitti şimdi fırtına 🌪 gibi emekliyor 😀 hiç üzülmeyin korkuyordur hem benim ablamın kızı da hiç emeklemeden yürümüştü 11.ayda