fatmaa37demir Bebekim06 e devletten sosyal yardım yazarsanız çıkıyor. Ama genellikle kirada oturuyosanız ve evde sadece bir kişi calisiyorsa veriliyor incelenip
Ebru39 Bebekim06 e devlet üzerinden sosyal ve ekonomik destek var canın ordan.Süreyi de uzattılar.Ordan başvuru yap
Haticeeee123 fatmaa37demir hiçde alakası yok bnce yüz bin kere başvurdum evet kiraciyim sadece eşim calisiyor bebeğim de var sürekli red alıyor üzerimizde hiç bişey de yok
ArsAyz Ozlemdolugan O parayı en son çekebileceğin tarih canım. Bidahaki ay da şubat olarak gözükücek 😄
Doga1208 ArsAyz son ödeme tarihi diyor şimdi Ocak yazıyor daha önce temmuzdu bitiş tarihi temmuz olduğu için
ArsAyz Doga1208 Hayır dediğim gibi. Son ödeme tarihi dediği 6 ay içinde çekmen gerek yoksa iade olur anlamında. Elektrik ödemesi de 3 aylık mesela her ay son ödeme tarihi değişiyo. Önümüzdeki ay tekrar bakın 😄