Kızlar bebeğim şuan 5 bucuk aylık doğduğundan beri aşırı gazlı bir bebek. Bir ay öncesine kadar biraz olsun rahatlamıştı şimdi 15 gündür yine aşırı gazlı gece uyumuyor. Gece uykusuna geçmek istemiyor. Yani geçer gibi olup gaz yine nasıl atak yaptı anlamıyorum böyle yaşayan var mı ? Her şeyi yapıyorum masaj, kimyon çayı, gaz damlasi, kendi yediklerimede dikkat ediyorum nolur bir fikir verin ya kafayı yicem artik