Handeselin Herkese merhabalar kızım 10aylık oldu ve hala 8 kiloda kilosu belki iyi ama kilo alımı durdu diyebilirim ve çok tedirginim tecrübelerinizi paylasırsanız sevinirim🥰
Aysima58 Handeselin bizde 7 bucuk kiloyuz beslenmesi iyiyse bence takmayin bu aylar kesfetme aylari hareketli olduklari icinde cok kilo almiyorlar bnm kizim 5 dk oturmuyor yerinde
ruveydaensar Handeselin benim kızım da 11 aylık 8 kilo. Hastalandı, diş falan derken kilo da verdi ama sağlığı yerinde takılmıyorum. Zaten emekleme çye başladığından beri almıyor kilo
Defnecik23 Handeselin çok hareketliliktendir. Çok zayıf değil hem bundan sonra pek kilo almazlar zaten