Merhabalar, bir dönem bende kabızlıktan çok çekmiştim bebeklerimiz aynı aydalar. Alerjik değilmiş fitil yerine poposuna bal enjekte etmenizi tavsiye ederim. Balı bir tutam tuz ile karıştırıp enjektör ile enjekte ederseniz hem ilaca alışmamış olur hemde hiçbir kimyasal madde yok. Buarada bu uydurma değil drumuz tavsiye etmişti yurtdışında da kabız çocuğa enjekte edilmesi için bal veriliyormuş. Denemekte fayda var.
Alerjik bir durum ise bilemem tabi dr ile ilerlersiniz çok geçmiş olsun 🙏