1 yaşına yeni girmiş zor bir bebeğim var, son zamanlarda çığlık atmayı da öğrendi, birşey istediği zaman çığlık atmaya başlıyor, istediği olmayınca da aynı şekil.. geleyim konuya.. maalesef sallanarak uyuyor , asla başka türlü uyuduğunu görmedim bu zamana kadar.. çok denedim ama başaramadım ve saat kaçta uyursa uyusun, isterse gecenin 3ünde uyusun, 5 buçuk 6 dedin mi ayaktadır..
asıl konu son 4-5 gündür ben gerçekten tükendim artık, kesintisiz 1 saat uyuduğumu bilmiyorum yemin ederim.. abartısız söylüyorum 10 dakikada bir uyanıyor ağlamaya başlıyor, beşiğinde sallanmayı da sevmiyor illa ayağımda olacak.
ayağıma almadan önce emziğini veririm susar 2 dk sonra tekrar aynı, altı temiz karnı tok, suyunu içiririm..
yatağı rahat, oda sıcaklığı olması gereken gibi..diş falan da yok görünürde, 6 dişi var ve gün içerisinde keyfi gayet yerinde, hiç huzursuzluğu falan yok..ama son uykusuna geçeceği zaman birşeyler oluyor:)
atak mı bilmiyorum, o kadar kötüyüm ki doktora götürmeyi düşünüyorum bugün..
hoş, doktor ne yapabilir bilmiyorum da..🥺
var mı benim bebeğim gibi olan bebekler, ne yapacağız biz böyle