Dün 3. Ayımıza girdik 4 e doğru gidiyoruz akşam 7 den 12 ye kadar kesintisiz uyuyor sonra da 3 de uyanıyor 4 de 5 de 6 da saat başı bende çok yoruluyorum zaten 1 de yatan birisiyim öncesinde mi uykusunu bölüp doyurmak lazım bilmiyorum 4. Ay atağından korktuğum içinde düzenini bozmak istemiyorum şu sıra