Kızlar 4 aylık bebeğim hem mama hem anne sütü ile besleniyor önceden mamayı çok güzel yerdi şimdi yemek istemiyor. Uyanıkken beslenme konusunda sıkıntılıyız uyanıkken ne emiyor ne mama yiyor. Uyurken güzel emiyor sadece. Sizce neden oldu bu tabi bazen ne mama ne memeyi alıyor kaç saat geçiyor hiç mi acıkmıyor anlamıyorum hiç bir şekilde mamayıdamemeyide aldıramıyorım