Busex 2,5 ay benimle uyudu sonra anne yanı park beşigine geçirdim reflü yatagında yatıyordu dönmeye başladığında gündüz kontrol ettim kendini kurtarabiliyor mu rahat dönebiliyor mu diye yatagında çarşaf yastık vs bulundurmayın hatta yatak çarşafı bile olabildigince gergin olmalı artık dönmeye başladıysa siz naparsanız yapın o dönmeye çalışacak zaten bırakın rahat uyusun :) bir de üzerini battaniye müslin gibi şeylerle bile örtmeyin çok hareketleniyorlar 2,5 ay itibariyle uyku tulumuna geçmiştim ben 11 aylık hala uyku tulumuyla yatar içim de rahat ediyor korkmayın dönemezse mutlaka aglar zaten duyarsınız annelik iç güdüsüyle uzun süre zaten uykular bölünüyor kontrol etmek için