Ummuhan321 Gaydan Tam 1 hafta çok acıyor sakın endişelenme her gün sıcak suyla banyo yap enfeksiyon riskini giderir, banyodan sonra iyice kurula kurutma makinesiyle kurutabilirsin adla ıslak bırakma. 1 hafta geçince biraz olsun rahatlarsın merak etme💖
ikitosbikannesiiii Gaydan bir kere kontrole gittim . Benim dogumum bayramdan 3 4 gün önceye denk geldi doktorum izne çıktığı için bayramdan sonraya kaldı kontrolüm .gittiğimde de 3 dikisim atmıştı . Doktorum bir iki tane dışarıda bir tane içeride var boylu boyunca dedi. Bi içerideki kaldı
n_mzlmm Gaydan 3. Ayım Doğum yapalı akşam çok sızladı ilk zaman doktorun verdiği merhemden sürdüm ne zaman tam anlamıyla iyileşecek bilmiyorum