Tek kısa kollu veya sıfır kol zıbın, bacaklarına belini göbüşü örtecek kadar müslin örtü örtüyorum ben de, örtü örtmeyince rahat edemicek gibi geliyor nedense 😄 8-9 aylıklar ne yapıyor? Biz 3.5 aylığız. Doktor örtü örtme demişti 9 ay olunca, dönüp battaniyeye dolanıp kendini boğabilir demişti siz nasıl yapıyorsunuz?