Didemkck Anneler merhabaa bebeğim zaten daha öncesinden de dönüyor du ama gece uyurken hep sırt üstü yatardı bugün bi baktım yan dönmüş 2 deuyandı ama beşiğin tam dibine geldiği için kolu altta kalmış dönememiş tam yüzüstü. Ağlamasına uyandım ve bir baktım kan ter içinde kalmış. Yüz üstü kolu altta kalınca kafayıda tam kaldıramamış uykudan. Şimdi korkudan uyuyamıyorum başına gelen var mı dönüp nefes alamıcak diyede çok korkuyorum
defneemomm Didemkck arkadaşım bu dönemde hiç uyumadığını söylemişti, biz daha dönme yok ama bu zamanlarda ne yapılır bende merak ediyorum
Mrvsmt2502 Didemkck yatağında fazladan yastık örtü oyuncak vs yoksa korkmayın düz bi zemin olsun korunalığı abartılı bi şey olmasın . Benim kızımda döne döne uyurdu yastık kullanmıyordum yatağının içinde hiçbir şey olmuyordu
Didemkck Didemkck normalde aralıksız yatar gece hiç kalkmazdı belki bi kere uyanırdı ama şimdi saat 2 den beri yarım saatte bir uyanıyor yan dönüyor tam dönmek istiyor sanırım dönemeyince habire uyanıyor
Dhgul Bende sizle aynı durumdayim gece uyurken dönecek diye korkuyorum benim bebeğim de sırt ustu ystiyor ne yapmak lazim insallah yazarlar
newmomhello Anneoldumm_ bi zaman sonra nasık yattığına müdahale edemezsin bebekler hareketli bi sağa bi sola dönerek uyuyor yada sırt üstü yani kafa sabit kalmıyor 🌸
newmomhello Merak etmeyin kendini kurtaramadığı durumda hep ağlayacaktır ❤️ benim bebemde bi iki hafta önce öyleydi, öyle öyle kendini artık kurtarıp yüzüstü yatabiliyor. Sadece onun biraz kendini kurtarabilme çabasına fırsat vermeli hemen müdahale etmemeli 🌸
Didemkck newmomhello gündüzleri oyun matında kendi desteksiz dönebiliyor ama beşik okadar geniş olmadığından dönemiyor dönemeyince sürekli uyanıyor
Dhgul newmomhello aynen öyle başını hafif yan yatırıyorum ama o kendisi dönüyor bazen düz yatıyor bazen yana çeviriyor kafasını
Happyfam Bebeğimin 6. Ayında odasını ayırma niyetindeyim ama 4. Ayda yatağına uyanıkken koyduğum bir anda sesinin gelmediğini farkedince bir baktım ki yüzünü yatağa gömmüş kendini yatağın baş kısmına sıkıştırmış ve dönemiyor. O kadar anlık bir şey oldu ki üstelik aynı odadıydık. Çok panik oldum ben bile o an zor doğrulttum. Sonra birlikte uyumaya başladık. Doğduğundan beri hiç birlikte uyumamıştık emeğim boşa gitti diye üzüldüm çünkü şu an çok alıştık birlikte uyumaya ikimiz de 🥺 bu gece yeniden ayırmayı denedim. Beşiğin korumalarının birini söktüm kendisini göreyim diye şu an 5.5 aylık. Artık kendini kurtaracağını düşünüyorum. Bir yerden başlamamız gerek.
A_12ynr Didemkck beşigin için peluş gibi yumuşak olmamasına özen gösterin darlığından değil yumuşak olduğu için uyaniyo uyaran etken olmasininsagliyo kndimden biliyorum şimdi serrlestirdim haff hem onn rahat edeceği hem de hareket ederkn rahat edebilcegi şekilde 6 saat uyuyo kesitisiz dönse bile bn kndimden biliyorum akıl vermiyorum kesinlikle yanlış anlamayin
A_12ynr Didemkck aglasada biraz zaman verin kndisi cabalayarak öğrenmesi lazım öle bırakın demiyorum ama bir iki dakika bekleyin gozlemleyin gündüzleri oyuncak ile kaslarını geliştirin becerisini tam yapabilme algısını kuvetini kazanacaktır hemen ağladığı zamn almayın hadi annem bak burda ne var diyip döneceği tarafa sevdiği bir oyuncağı koaubilirsiniz şimdi kzim donuyo nefes alamadığını kaldiriyo başını bekliyo eli kaldıysa kurtarıyor kaslarını gün içinde kuvvetli olması için hareketleri bakıp beş dakika tekrr edin . Tok olmasina ve altinn kuru olmasına dikkat edin çünkü rahatsız bebek motive olamaz ve yönlendirilmesi zor olur
Didemkck A_12ynr bunların hepsini gündüz kendisi yapıyor zaten kafadını kaldırıyor kolunu kurtarıyor ama beşikte okadar bir alan yok gece uykusunda uyku sersemiyle tam dönemedi sürekli uyandı
Didemkck A_12ynr yok olur mu bizimde yatağımız orta sertlikte düne kadar araşıksız uyuyordu hiç uyanmıyordu dönmeye alışınca dönmekten uyuyamadı