Nuriyenur apandisitten ameliyat oldum benim patlamış bayılmışım hiç bir şey hatırlamıyorum gözümü açtığım da kolum da serum dedim noluyoruz annem ameliyat oldun apandisittin patlamış zehirleniyormussun az kalsın dedi benim estetik ameliyat diye geçiyor ( ne kadar doğru hatırlıyorum bilmiyorum yanlış bilgi vermiş olmayayım) dikişleri iyiyse bir kaç güne çıkar yalnız ani kalkışlar vs yapmasın 1-2 yıldan asagi da ağır kaldırmamalı