İyi geceler. 3 aylıkken yavaş yavaş destekli oturtmaya başlanmalı ki bebek 6 aylık olana kadar bu kazanım oluşmalı. Bu da ek gıda başlanması için önemli bir kriter. Eğer bebek 6 aylık olunca desteksiz oturamıyorsa ek gıda süreci de geriliyor. O yüzden en erken 3 aylıkken başlanmalıdır. Siz geç başladıysanız korkulacak bir durum yok. Bir anda olması imkansız. Biraz zaman alacak.