birzarifbagyan_ ben bu hatayı yaptım , bir sürü bağırsak problemi yaşadık , 9 aylık oldu hala sorunları geçmedi, en az 5 buçuk olana kdar bence başlamayın , mama ya da anne sütü gayet yetiyordu , hevesleniyor insan ama sonrası genelde iyi olmuyor bence