Ebruada26 xiaomi kullanıyorum ben. Çok memnunuz bir tık pahalı ama işlevsel. Kayıt, hoparlör, gece görüş, 360 derece dönebilirdik vs güzel özellikleri var. Kızım 21 aylık hâlâ kullanıyorum gittiğim yere de götürüyorum tek kötü yanı Wi-Fi ye bağlı yani tanıtmak gerekiyor onu yapıyorum ama