Hlal-kaya biz 3 doz yaptırdık memenjitten son dozumuz kaldı oda 19 aylıkken yapılacak.yani 15 gün sonra.rotada 2 doz yaptırdık.ne kadar pahallı olursa olsun çok önemli aşılar yaptırın.sonuçta bi anda 13-15 bin çıkmıyor cebinizden.biz9.ayda 1.doz- 11.ayda 2.doz -13.ayda 3.doz vurulduk bunlar bexeroydu.son doz nimerix yapılacak.sağlıkla günler dilerim🌺