Dms58 Kızlar bebeğime sütüm çok az oldgu için mama veriyorum. Geceleri emiyordu artık biberona alıştığı için gece emmeyide bıraktı :( kaşık biberonda aldım onuda istemiyor biberonu nası bıraktırıcam artık çok çaresiz kaldım önerilerinizi bekliyorum 🙏
Eessiinn Dms58 EDS yöntemini deneyebilirsiniz bu yöntemde de süt ağzına çok geleceği için memenizi alacaktır. EDS de alışkanlık yapar zamanla bırakmalısınız