112345 Slm kızlar size bişe sormak istiyorum sohbet amaçlı 😊hamilelik belirtileriniz neydi test yapmadan önce anlayan nasıl anladı 😅
Leyla0613 112345 çok net hatırladıklarım baş dönmesi, kasıklarım da iğne batması gibi acı, göğüs ucun da aşırı hassasiyet, ve regl sancısı gibi alt karın da sancı
112345 Benim ilk gebeliğimde belirti yoktu yani adetime bir kaç gün vardı eşim direk dedi sen hamilesin ben rüya gördüm diye dalga geçmiştim hatta ama haklı çıktı 🤦♀️şimdi sürekli soruyorum hiç rüya görmedin mi diye 😂😂
Mommyustn Göğüslerim inanılmaz hassaslaşmıştı çok acıyordu dokunamıyordum anneme neden acaba diye sorunca bunlar benim ilk hamilelik belirtilerim kesin bebek geliyor demişti 😅
neolacaksimdi_ 112345 reglime daha vardı göğsüm büyümeye başladı bende kilo alıyorum galiba diye düşündüm sonra akintim olmaya başladı Allah Allah enfeksiyon mu oldum ne diye düşünmeye başladım sonra aşırı gergindim hep eşime catiyordum yok yere hep ofleyip puffluyordum çok sikiliyordum birde uykum geliyordu bunlarında hamilelik belirtisi olduğunu bilmiyordum ben hep başım döner midem bulanır diye düşünüyordum neyse sonra regl bekliyorum bir kaç gün oldu tabi hamile olma ihtimalini hiç dusunmuyorken hamilelik belirtilerinde bu yaşadıklarım olabilir mi diye bakarken ilk hafta belirtilerinin bu olduğunu okudum şaka gibi :)
kxbxx 112345 ilk hamileliğimde çok sık idrara çıkmaya başlamıştım. Adetim düzensizdi hep gecikirdi o yüzden aklıma hiç gelmemişti. Yine wc ye koştuğum bir anda anladım
milletsanaseymiolacak 112345 sürekli uyumak istiyordum gözümü açamıyorum sabahları yaaa şimdi hatırlayınca bi garip oldum yaşına girdi bile 🥹
neolacaksimdi_ theanalikko 112345 yani günde kaç iç camasiri değiştiriyordum. Günlük ped kullanmiyirdum işte ona useniyordum iç çamaşırı değişmeye usenmiyordum 😂
Miran01 112345 aşırı halsizdim hiç bise yapmadan yoruluyordum eşim dediki hamile olmayasın test yaptık selamııın aleyküüm
Merryyy 112345 içime doğup öylesine adetime 3 gün kala test yapmıştım aşırı silik çizgi çıkmıştı akşam eşime gösterdiğimde o çizgiyi bile görememişti burda çizgi yok demişti içini söküp ışıkla bakmıştık gidip kan testi verdiğimde değerim 7 küsürdü o kadar yeniyken öğrenmiştim 🤣
112345 neolacaksimdi_ ya ben 1 kere gördüm ama çok değil azdı sonra Biraz şeffaf akıntı oldu geçti şimdi arada bir şeffaf akıntı oluyor