Merhaba kızlar bebeğim şuan 5 ay 26 günlük sadece anne sütü ile besleniyor ve bu ay sadece tadım yaptırıyorum. Emekleme oturma vs başlamadı ama dönmeye başladı ve doğduğu günden beri aşırı hareketli bir bebek. İlk 3 ay ayda 1200 gr aldı (37+4 de 2355 kg doğdu boyu 46.5 tu erkek bebek ) 4. Ay 800 gr aldı geçen ay 550 gr kadar aldı ve bu ay ki kontrolüm çarşamba günü olacak evde kendi yöntemim ile tartınca da aynı sonucu buluyordum ve bugün tarttım daha önce yaptığım gibi bebeğim 1 aydır sadece 100 gr almış görüyorum sütüm yetiyor emiyor bez kontrolü yapıyorum gayet iyi 5 6 dolu çişli bezi oluyor ama hiç kilo almamış gibi sizce nasıl bir yol izlemeliyim dr kontrolünde mamaya mı başlasam bu arada gece beslemesini daha verimli buluyorum gündüz de emiyor ama emerek memede uyuyor genelde ve dediğim gibi çok hareketli sizin bebekleriniz 5. Ayda kaç kilo almıştı? Önerileriniz nelerdir 🤦🏻♀️🌸🥲