İyi geceler. 95 günlük Bebeğim sürekli çatlarcasına ağlıyor. Belli bir saati falan yok. Uyuyamıyor ona da ağlıyor. Yatırınca daha çok ağlıyor. Kafayı yemek üzereyim. Kolik değilse başka sebebi ne olabilir? Doktora götürdüm kaç kere. Hiçbir şey söylemiyorlar. İdrar tahlilinde bir şey çıkmadı. Hangi bölüme görürmeliyim başka bir hastalık olabilir mi? Artık tükendim bi çözüm bulmak istiyorum.