Merhaba kizlar. Bebegim 2 aylik. Evimiz kucuk malesef,klima olan odada mecburen uyutuyorum. En dusuk modunda oda 23derece oluyor. Sicakdan terlemeden korurken Kafasini ushutmekden korkuyorum. Sizce kafasini bere filan takmama gerek varmi,nasil davranayim? Birde bedeni sicak oluyor,elleri soguk oluyor,elleri spguksa usurmu acaba .kafamda deli sorular🤔