fatmasel_ Kızlar gece 2-3 bir mi besliyorsunuz yoksa gece doyurup sabaha kadar kaldırmıyor musunuz? Bebeğim ben kaldırmasam kalkmıyor son 2 gündür gece 2 de karnını doyuruyorum sabah 6:00 6:30 yada 7 gibi uyanıyor doğru mu yapıyorum acaba?
nmt41 fatmasel_ uyanmıyorsa uyandırmayın demişti doktor ama çok küçük olduğu için 3,4 saati geçmesin demişti ben de alarm kuruyordum alarm çalana kadar oğlum uyanıyordu zaten siz hiç uyandırmayın bence o mutlaka uyanacaktır
Senaybaris fatmasel_ o ilk ay uyanmıyorsa bile uyandırmak ve beslemek gerekiyordu ama şu ana attık buna gerek yok bizim doktorumuz bir aydan sonra maksimum 4 saate kadar uyuyabilir demişti 2 ay bitiminde fe artık kendisi ne zaman kalkıyorsa o zaman emecek dedi o yüzden bebeğimiz uyuyorsa kaldırıp emzirmeyin uyandığında emzirin
Seliscee fatmasel_ bizde 2 aylik olduk ve ortalama 5 saat kadar uyumaya başladı gece çünkü gündüz uykuları çok kısaldı bu zamana kadar da hiç kaldirmamistm zaten aciktiginda hep kendi kalkıyor
Mihrammmm fatmasel_ 2 ay 12 günlüğüz biz de kendi uyanmadan beslemiyorum ben en fazla 4 saat sonra kendi uyanıyor zaten. Sonra 2 saate düşüyor bu şekilde kendine bir sistem kurmuş benim kızım ben de ona uyuyorum 😀
fatmasel_ busranurrrrrr 2 de karnını doyuruyorum 6 gibi kendi kalkıyor gündüz de sık sık emziriyorum gece böyle yapıyorum diye korkuyorum ama 3 saat düşüreceğim
Senaybaris fatmasel_ hayır hiç bit sıkıntı olmaz dediğim gibi bizim doktorumuz artık o uyandırmalar bitti bebek acıkırsa zafen kendi kalkacak hatta düşün gecenin bir yarısı seni zorla kaldırıp bi şeyler yedirseler hoşuna gider mi gitmez bebek o evreleri geçti artık gece uykuları uzayacak ve ne zaman acıkırsa kalkacak o zaman emecek dedi içiniz ferah olsun biz de 2 ay 8 günlüğüz doktorumuzdan da çok memnunuz
fatmasel_ Mihrammmm Bn de fark ediyorum 4-5 saat sonra kendi kalkıyor korkuyorum bi yandan aç kalırsa diye sarılık olursa yeni doğduğunda sarılık vardı 15 günlükken atlattık
Melekg 2 ay 10 günlüğüz 1bucukta tam gece uykusuna geçiyor emmiş oluyor gece boyunca uyanmıyor doktor kilosu çok iyi uyandırma dedi kendisi 6 da emmek için mızıklanır emer 8e kadar uyur eğee 6 da değil 7 de mızmızlanır sa emer 10 a kadar uyuyor
fatmasel_ Senaybaris ya ne güzel çok teşekkür ederim ben bu gece 3 de karnını doyurdum 9 da kalktı insan korkuyor yaa kendimi suçlu hissettim
fatmasel_ momandbbabyy önceden çok şişerdi ilk zamanlar ama şuan arada bi geceler şişer her zaman değil