Meyylog Merhaba anneler. Bebeğim 1 aylık ve altını alırken çok ağlıyor gaz sancısı sanıyorduk ama bir arkadaşımın tavsiyesiyle sünnetçiye danıştık pipisinin ucu yapışık olduğunu ve sünnetlik olduğunu söyledi sizler böyle birşey yaşadınızmı
terazikadini Meyylog bizmkide 2 ay çok ağladı o kadar bunaldımki açmak istemiyordum artık 3.ay a doğru düzeldi yani sünnetçiyle görüşmedik pipisi normal görünüyordu ben anlamadığım için eşime baktırdım hani bişeymi var yapamıyor diye o da yok gayet normal dedi 4 aylık şimdi şimdi ağlaması kesildi
Meyylog terazikadini kolik diye düşündüm ama gündüzleri çok şükür bir sorun yok geceleri çok zor geçiyor kırkını beklicektim ama yarın sünnet yaptırıcam ağlamasına dayanamıyorum
terazikadini Meyylog erkenden yaptırın zaten dönmege başlayınca zor diyorlar biz olamadık malesef ameliyat oldu 1 yaşına doğru olsun dedi doktorlar bekliyorum yoksa doğduğu an yapılcaktı