Nazlicanlurci Arkadaşlar merhaba, 21 aylık oğlum var. Normalde 7’ sinde regl olmam gerekirken hala olmadım hep zamanında olurum. Test yaptım ama çıkmadı. Sanırım erken davrandım. Sizce pazartesi gününe kadar olmazsam kan vermeli miyim yoksa daha erken mi ?
busranurrrrrr Bence erken 10 gun kadar bekle ama bekleyemezsende erken gebelik testleri var . Deneyebilirsin.