Alabay ben oğluma 5 aylıkken başlamıştım sütüm zaten tam beslemiyor bizde şuan 6.5 aylığız pekmezli yoğurt, yumurta sarısı, en yumuşağından avakado, muz, ve en önemli sebze çorbalarından veriyorum pirinç unu veriyorum çoğu ebeler pirinç ununun ek gıda yerine geçmediğini söylesede arada bir ben yapıyorum tok tutuyor, onun haricinde su veriyorum her ek gıdadan sonra doyacak kadar yiyor kendi ne zaman isterse bırakıyorum çokta zorlamıyorum bazen hazır kaşık mamalarından da alırım hero baby( toz mama) veya arı mama gibi ama çok değil tabiki nadiren zorda kalınca felan öyle yani şimdilik iyi gidiyoruz bakalım oğlum yemeğe çok atılıyor istekli çok şükür hevesi varken veriyorum yediriyorum bende sizinde Allah yardımcınız olsun güzelliği kadar zorluğuda vardır 🤗