Seyma2508
Bizim doktorumuz genelde bebeklerin böyle yapabilicegini içimizin rahat etmesi için nöroloji doktoruna götürmemizi söyledi götürdük randevu alana kadar ( 1 2 ay içinde )zaten çok çok azalttı bu durumu nörolojik bi sıkıntı da çıkmadı çok şükür. Nöroloji doktoru ise zamanla azalması güzel eğer zamanla fazlalaşırsa iyi değil o zaman tekrar gelin demişti