Merhaba güzel anneler oğlum 3 yaşına girecek ekimde tuvalet eğitimi vermeye başladım ama nasıl olacak bilmiyorum 🤷♀️ daha net konuşamıyor bir kaç kelime den hariç anlıyor ama. Lazımlığa oturup kalkıyor oyalamak için telefon veriyorum eline uzun süre oturuyor fakat yine yapmıyor kalkar kalkmaz bir iki dakika içinde çişini yapıyor ne yapmalıyım önerisi deneyimi olan anneler lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim🫶