dg1ozge Arkadaşlar merhaba. 3 ay önce sezaryen doğum yaptım. Adet görmedim, iyileşme sürecim gayet iyiydi. Yalnız 2 gündür çamur gibi kahverengi akıntım var. Sebebi ne olabilir, yaşayan var mı?
dg1ozge zeynepolurmu adetten bahsediyorsanız adet görmedim. Ama doğum sonrası normal kanama, akıntı oldu 2 hafta falan sürdü