Kızımda küçükken diş dönemi dahi hiç ateş yaşamadık o yuzden bu konuda tecrubesizim.2 yaşında kızım var arife günü önce ateşi çıkmıştı yutkunamıyordu ağzını gosterip açıyor diyordu durmadık ertesi güne hemen goturduk boğaz enfeksiyonuydu antibiyotikle cok sukur 10 güne atlattık.Simdi sorun dün saat 14.00 civarı kızım ateşlendi atesi 37.8 di neyse baktık yukseliyor carpol verdik dunden beri ateşi yukselince veriyoruz ama sadece ateşi yukselip 38 olunca baska ateşle beraber tabi huysuzlugu var ağlamaları ki bu normal istahı tamamen gitmedi ama belki bir öğün azalmıştır sevdigi seyleri veriyorum bu surecte severek yiyor.Simdi ben kızımı kaç gün evde böyle bekleticem yani kaç gün sonunda baktık hala ateş var götürmem gerek ?