Lululi
Kızamık değil canım kızamığın ilk belirtileri boyun altı ve kulak arkasından başlıyor yani bizde öyle olmuştu bir gün içinde de çoğaldı bende ilk önce alerji sanmıştım sizin kaç gün oldu bizim ki ertesi gün çoğaldı birden ve yüksek ateş burun akıntısı kuru öksürük gibi belirtileri vardı rabbim korusun inşallah da kızamık değildir çok kötü ya bizim birde aşımıza 2 gün kala yakalandık salgını vardı ben sizin için resim de yükleyeceğim benim oğlumun halini
