Nehirimasli 37.5 üzerine çıkınca verirler ama siz müdahale etmeyin muhakkak doktora gidin başıma geldiği için biliyorum bizi direk hastaneye yatırdılar hatta biz geceden acile gittik bizi eve gönderdiler tahlil vs yapıp grip olmuştur salgın var dedi içime sinmedi sabah direk kendi doktorumuza gittim geceki doktora çok kızdı bu aydaki bebek ateş ile gelmişse eve gönderilmez takip edilir iyiki geldiniz dedi ve biz kovit olmuşuz