İyi akşamlar arkadaşlar bu sabah oğlumu emzirirken göğsümün üstündeki beni ısırdı yarısı kalktı ve çok kanadı. Zaten ara ara göğsümüde ısırıyordu. Gece sabah bide akşamları emiyordu bugün o olaydan sonra memeyi vermedim bıraktırmayı düşünüyorum sizce ne yapmalıyım biraz önce meme diye geldi uykuya geçmek için memede süt yok sen büyüdün dedim biraz ısrarla ağladı ama ona sarılıp kucağımda uyuttum ne yapmalıyım gece versem mi isterse yoksa bıraktırsam mı?