İyi geceler hanımlar, 2 yaşına yeni girdi oğlum normalde çok uyku problemi yoktu ama son 2 haftadır çok ciddi oldu bizim için. Şöyle deprem nedeniyle ailelerde kaldık(5 ay kadar) yeni bir şehre tayin istedik şükür geldik. Bu zamana kadar aynı odadaydık mecbur ve gelince direkt odasını ayırdım 2 hafta oldu geleli yeni eve de geleli. Acaba yanlış mı yaptım yeni bir ev ve oda ayırarak ama öncesinde hep anlattım. Yeni evimize, odanda uyucaksın diye. Sorun şu her gece saat 02.00-03.30 arasında ağlayarak zor dalıyor gece uykuya bazen 30 dk bazen 1 saat , bir kere de 2 saat oldu ve çook ağladı bu süreçte hep destek oldum yanında odasında durdum uykuya dalana kadar artık gece yarısı kalkıp odaya geliyor. Nasıl yapıcam bilmiyorum. Gündüz uyku süresi de toplam 2 saat. 1-1 uyuyor. En geç 4 te kalkıyor. Gece uykusu için fikirlerinize ihtiyacım var. Teşekkürler..