Busemecan
Busemecan 4. Gün kontrolünde doktor bizede ilk 2 gün 4 saatte 1 ölçü mama verin 3 saatte bir de emzirin demişti, sonraki günler mamayı daha uzun aralıklarla verin demişti. emzirmenin saati olmuyor bence zaten bebek güvende hissetmek için emiyor memeye başını koyup uyuyor fln, mamayı sadece destek olarak düşün sütün Allahın izniyle 1 2 haftaya gelir bebekte memeyi kavramayı öğrenir.
İnan herkesin başına geliyor sakin ol zaman ver bedenine bebeğini öp kokla kendine güven herşey yoluna girer.
çok uyuyorsa kaldır yine memeni tutturmayı çalış, uyanması zor olduğunda bezini açıp ıslak mendille siliyordum çünkü yenidoğduğu günlerde ıslak mendilden ve altının açılmasından çok hoşlanmıyorlar. Bebeklerde sarılıkta uyku yapabilir o yüzden kaldırıp emzirmeye çalışın dedi doktor.