TeacherrMom merhaba, benim kızım 2 aylık 5 günlük. Doktor kontrolümüzde boyu 60 cm kilosu 5 buçuk çıktı. Ama dediğiniz gibi birkaç gündür az emiyor bende sütüm mü azalıyor diye korkmuştum. Sanırım bu bir süreç ve hergün aynı olmuyor. Aç olsalardı ağlarlardı diye düşünüyorum. Ki bizde uzamış sarılıkda var. Sadece anne sütü ile besliyorum. Ve dediğiniz gibi uyuyor. Emiyor uyuyor çocuğum. Herkes çok şanslı desede, bazen korkuyorum bu kadar uyumasından. Doktoru normal dedi ama sanırım anne yüreği. Biz ayrıca uzamış sarılık için tiroid testleri vs de yaptık, çok şükür sorun çıkmadı, şuan 4 de düşmüş sarılığı ama yavrum hala uyuyor