Kızlar bundan iki hafta önce kızım yataktan düştü , sağlı cok şükür iyi . Ama kızımı o günden sonra ne zaman kendi beşiğine yatırmak istesem aglıyor sırtını kaldırıyor o günün korkusunu atamadı sanırım uykusundan çığlık atarak uyanıyor, kimisi diş şeyi diyor kızım şuanda 7 aylık ve bizimle yatıyor uyuduğu zaman zor bela yatağına yatırıyorum sizce nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeli anneler :)