Fedoraxn ben çok fazla gaz damlası kullandım ama en iyi maflor plus probiyotik ve mommys bliss iyi geldi. Hatta 2şişe+yarım şişe bitirdim mommys bliss i. He tamamen kesiyor mu asla hayır, doktorlar da diyor mucize beklemeyin diye. Yalnızca semptomları azaltmaya yarıyor.
Benim bebeğim çok gazlı ve kolik bir bebekti.
Her sabah kimyon çayı akşamları da rezene tohumu çayı içtim
Her yemeğin içine bol bol kimyon attım kimyon gazı alıyor
Ebebekten kiraz çekirdekli patik ve kemeri almıştım işe yaradı bayağı sıcak iyi geldi karın ağrılarına hatta genelde o şekilde uykuya dalabiliyordu.
Her emzirme ve bez değişimi öncesi mutlaka zeytinyağıyla karın ve ayak tabanlarına masaj yaptım ardından bacak bisiklet hareketleri yaptım. Gaz çıksa da çıkmasa da uzun uzun masaj ve uzun uzun hareketler mutlaka işe yarıyor düzenli kullanımda.
İmkanınız varsa 15günde bir hiç olmadı ayda 1 spaya götürün. Biz gidiyorduk ayda 1 gerçekten çok rahatlıyordu 2 gün ağrı sızı sancısız uyuyordu.
Her akşam sıcağa yakın ılık banyo yaptırıyordum karnını olabildiğince sıcak suyun içinde tutmya çalışıyodum sıcak su damiyi geliyordu
Ve 4.ayına kadar hiç birini bir gün yapmamazlık yapmadım düzenli yapılınca gerçekten rahatlama oluyor. Sancıların pik yaptığı arttığı zamanlar oldu, atak dönemleri oldu ama genelde iyi geliyordu