Morcivert061 KıZlar evlenirken almıştım kullanırım DİE ama evlendikten sonra hemen hamile kalınca kullanmadım hiç sadece kolumda acıyomu DİE toplasam 10defa atış yaptım ve kaldırdım 1600e almıştım 800 TL’ye satmak istiyorum. Faturası veBütün Başlıkları mevcut.