Seyda_gms Sol göğsüm emzirirken çok fena acıyor çok ağrılı lansion krem sürdüm zeytinyağ sürdüm kendi sütümü sürdüm geçmiyo bebeğim iyi kavrıyor memeyi ama hassasiyet var sanırım önereceğiniz iyi bir krem var mı