Ysf72 dediğiniz eğer göbek deliği dışarı doğru ise benim bebeğimde de vardı. Doktor müdahaleye gerek yok. Hiç ağrı sancı yapmaz dedi. Ben de üzerine düşmedim. Dediğiniz gibi büyükler yok para koy, yok bez bağla falan dediler dinlemedim. 4 aylık bebeğim ne zaman geçti hatırlamıyorum bile. İki aylık falandı sanırım düzeldi. Sizde müdahale etmeyin. Para vs koymak bağırsak düğümlenmesine yol açıyormuş.