Aldım büyük oranda düzelme var arkadaşlar ben kızımı hiç bir konumda yatıramadım ne yüz üstü ne yan sadece sırt üstü yatyor. Ben yan da yatırsam kayıp sırt üstü yatıyordu ama şuan yastığın içine kafa kısmı oturduğu için hem kaymıyor hem de dönmüyor haliyle kafası düzeldi baya