https://mustafabaysal.com/sozlesmeli-personelin-ucretsiz-izin-hakki/
Bu yazıyı okur musun bak kadro hakkını saklı tutup yine de ücretsiz izne doğum nedeniyle ayırıyorlarmış ben de çalışıyordum fakat 18 aya kadar en azından hep kendim bakmak istedim 16. Ayda bakıcı tuttuk ve bakıcı ile çocuk arasında hiç bağ kurulamadı çünkü bebeğim yalnızca beni biliyordu ve ben onu tanıyordum ama 3.5-4 aylıkken bu sürece başlansa zaten bu süreç içerisinde büyüyeceğinden garipsemeyecekti eğer izin imkanı olursa ben yine de izinden yanayım ekonomik durum el veriyorsa ama annemin/kaynanamın bakma imkanı olsaydı ben de çalışırdım muhtemelen şuan 18 aylık dönüp baktığımda sizin bu üzüldüğünüz güvenli bağlanmanın o kadar da basit olmadığını görüyorum anne ve bebek arasına kimse giremez yani başka kimseyi annesi sanmaz sizi özler sizi unutmaz bundan emin olun sizin de onu özlediğinizi bilir insanı en çok iyi bakılır mı düşüncesi sarıyor zaten anneniz ve kaynananız canı gibi bakar