Hzr9051 Oğlum bugün tam 3 aylık oldu ve saçlarım kötü turunculaştı , iğrenç rengi var ve çok çirkin hissediyorum kendimi , boya aldım kendim boyamak için ama kararsızım boyayıp ta herhangi yan etki gören var mı ? :( ###
Alara123 Hzr9051 bn boyadım şükür ki sıkıntı olmadı uzunca bi süre saçımı havalandırdım başımla çok temas etmedim kızımı ilk bi kaç saat sonra da herzananki gibi davrandım benimde kızım o aylardaydı yaklaşık 2 aylıktı
MeTeCa Hzr9051 Kimyasal olan herşey vücudumuza giriyor. Doktorlar onaylamıyor. Hayati bir ihtiyaç değil 👍🏻
Kuzularinanasi Hzr9051 kwndinizi iyi hissetcekseniz boyayin .bisey olmaz.gun icj de bi suru kimyasala maruz kaliyoruz ztn.deodorant krem vs dis macunu …bu kadar ince dusunup de kasmaya da gerek yok.hava alan bi yerde boyayin siz ve bebek kokusuna maruz kalmasin yeter.